بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه‌نویی:درباره مجیدی نیم‌فصل صحبت می‌کنم

خبرگزاری فارس: ماموریت غیرفوتبالی‌ها انداختن فوتبال به این روز بود/درباره مجیدی نیم‌فصل صحبت می‌کنم

قلعه‌نویی در جواب به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه چه طور قرار شده باشگاه استقلال عماد رضا را به خدمت بگیرد، گفت: از شما خواهش می‌کنم در نیم فصل در مورد نقل و انتقالات صحبت کنید. ما هیچ تصمیمی در مورد هیچ مسئله‌ای نگرفته‌ایم. فعلا موجودی ما همین است و باید با آنها کار کنیم. وی در مورد ابهام در برگزاری جام حذفی تصریح کرد: ما هم مثل شما بلاتکلیف هستیم. هر موقع برنامه آن را بدهند برنامه‌ریزی می‌کنیم ولی اکنون نمی‌دانیم برگزار می‌شود یا نه. اگر قرار بر این شد که همه شرکت کنند، ما هم برنامه ریزی می‌کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه چه طور می‌شود سرمربی تیم ملی بخواهد یک جام برگزار نشود، گفت: من خودم یک سال این سمت را در تیم ملی بر عهده داشتم و در آن یک سال حتی یک هفته هم لیگ را تعطیل نکردیم. در آن دوره دو بار در مسابقات غرب آسیا شرکت کردیم و حتی بازی تدارکاتی خوبی هم داشتیم. قلعه‌نویی اضافه کرد: هر دوشنبه جلسات هفتگی داشتیم و فکر می‌کنم در مدتی که در تیم ملی بودم 35 هفته جلسات هفتگی داشتیم. مارکار آقاجانیان وظیفه داشت که وضعیت لژیونرها را زیر نظر بگیرد. من خودم سفر می‌رفتم و اگر لژیونری کمتر بازی می‌کرد با او تماس می‌گرفتیم و دلیلش را می‌پرسیدیم. در همین جلسات علی کاظمی هم بود و ما طبق برنامه لیگ برنامه‌ریزی می‌کردیم و اعتقادمان بر این بود که تیم ملی خوب از یک لیگ پویا است.

در این هنگام خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید اکنون لیگ پویایی نداریم و او جواب داد: این نظر شماست،‌ اگر من این حرف را بزنم عده‌‌ای مزدور به قلم هستند که علیه ما جبهه می‌گیرند. از مسی پرسیدند این همه تو را می‌زنند از فوتبال خسته نشدی و او هم گفت، من از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم. این نشان می‌دهد که او برای فوتبال بازی کردن برنامه دارد و ریاضت‌ها را تحمل می‌کند اما در ایران اینطوری نیست، اگر ببری یک مسئله است و اگر ببازی هزار و یک مسئله.

قلعه‌نویی در خصوص جشن آشتی ملی گفت: جا دارد از هدایتی تشکر کنم، فوتبال را خیلی‌ها خراب کردند البته خود ما فوتبالی‌ها مقصر هستیم، کاری کرده‌ایم که غیر فوتبالی‌ها ورود کنند و در نهایت هم مجبور شویم که جشن آشتی ملی بگیریم. قبلا اینطور نبود ولی هر چه به مرور تعداد دوربین‌ها و روزنامه‌ها زیادتر شد غیر فوتبالی‌ها ورودشان به فوتبال زیادتر شد و باعث شدند فوتبالی‌ها به جان هم بیفتند و در نهایت هم آشتی ملی گرفته شود. اگر فوتبال دست فوتبالی‌ها باشد همه چیز درست می‌شود اما این دست من نیست. من نمی‌توانم بگویم فلان مدیر نیاید. می‌شود من را مدیر سایپا کنند؟

وی افزود: اگر کارم را بلد باشم در همین فوتبال حفظم می‌کنند. اگر بلد نیستم از رانت دولتی‌ام استفاده می‌کنم و مدیر یک باشگاه می‌شوم. این بدبختی فوتبال ماست. در فوتبال هر مشکلی باشد از جنس این ورزش است اما چون مدیریت فوتبال بیرون است، این مسائل درست نمی‌شود. مگر نمی‌گویند فوتبال دولتی است چرا دولت این پول را دست اهل فن فوتبال نمی‌دهد؟ چرا این پول دست دادکان و مصطفوی قرار نمی‌گیرد؟ خیلی از پیشکسوتان باسواد ما خانه نشین هستند. غیرفوتبالی‌ها ماموریت‌شان این است که فوتبال را به این روز بیندازند و طوری شود که 5 هزار و 10 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند.

قلعه‌نویی در پایان در خصوص تخلفات رخ داده در انتخابات هیئت فوتبال فارس وکرمانشاه گفت: من را وارد این مسائل نکنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 8 / 1391برچسب:امیر قلعه نویی,فوتبال ایران,مدیران غیر ورزشی,فصل نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com